Min kväll

Min kväll slutade tyvärr inte när jag sa gonatt. Jag sov till och från, pga att jag fick en massa sms och folk började ringa, i ungefär 2 timmar. Till slut ringer pappa och frågar om jag kan hämta kajsa i sundsvall, först blir jag svinförbannad och svär och skriker i telefon men sen inser jag att jag är tvungen att göra det. Så jag tar på mig kläderna och hoppar in i bilen och kör hem. Där byter jag bil och plockar upp pappa och micke. Sen kör jag i typ 120-140 km/h hela vägen ner för att komma hem någon gång!

Såå runt 3 somnade jag igårkväll vilket inte är så bra för mitt tillfrisknande.

Idag ska jag kanske baka, måste städa bilen också. Men jag ska främst av allt sova och ta det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0