God natt!

Det här blir ett snabbt inlägg för nu ska jag gå och sova men jag var bara tvungen att skriva ner det här.

Jag har svinlite sminkborttagnings-creme kvar men eftersom jag hade sminkat mig idag så var jag tvungen att tvätta av mig det. Tänker för mig själv när jag har blött ner ansiktet att imorron måste jag minsann gå ner på stan och köpa nytt, i samma sekund lyckas jag få ut en liten liten klick med creme som skulle ha räckt till ansiktet. Men istället för att ligga kvar i handflatan glider den ur med en jävla fart, rätt ner i handfatet. Innan jag får tag på den lilla lilla klicken med sminkborttagning fångas den upp av vattnet och åker rätt ner i avloppet!

Ett högt förbannande skrik hörs från toaletten innan jag tar mig samman och inser att det enda jag kan göra är att använda TVÅL! Och det är inte vilken tvål som hellst utan flytande tvål! (Det är typ 10 ggr värre för ögonlocken) men vad ska jag göra då? Så nu ligger jag här med röda, svidande ögon som luktar aloe vera och ser ut som en panda. Får bara hoppas att det nöts bort under natten.

Gonatt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0