Uppdatering!

Jag vet att jag inte har uppdaterat på typ 2 veckor nästan, men jag har en bra förklaring! Förra veckan spenderade jag i Bryssel tillsammans med min klass och hade då inte tillgång till någon dator och den här veckan har jag legat supersjuk! snyft. Jag hade ju iof kunnat skriva nu när jag varit sjuk men det har jag inte gjort;P

Ja Bryssel då! Vi hade jäkligt roligt tycker jag. Längtade hem något fruktansvärt men jag hade kul ändå!:D Köpte en massa choklad, gick på studiebesök, åt en massa på McDonalds;) och turistade i både Bryssel och Brygge. Brygge är en av världens finaste städer tycker jag. En medeltidastad som var grymt vacker. 

Efter en vecka i Bryssel där det både erbjöds pengar för att ha sex med en belgare och bli jagandes av horor så flög vi vidare till Warzawa. Flygresan var sådär, ganska mycket turbulens och emma spräckte sina trummhinnor.

Väl framme möts vi av stora maffiga vakter med pistoler och bussar från andra världskriget! Vi håller oss fast inne i bussarna där det kliver på läskiga killar och fulla gubbar. När vi åker förbi ett hus säger sofie: "Åå haha tänk om vi skulle ha bott där!!!" 

Det var där vi skulle bo.

Såg ut som ett fängelse och mitt i natten vaknade vi av att några polska män står utanför i korridoren och skriker "Aaa you motherfucker I'm gonna kill you!" aa åsså fortsatte det i den stilen. Vi 7 tjejer som sov i vårat rum blev jätterädda och kröp ihop i sängen, vi tror att det handlade om att en av killarna hade tagit med sig den andres flickvän in på rummet men vi är inte riktigt säkra;) Fick senare höra att killarna hade bunkrat upp pallar och saker framför dörren så att ingen skulle kunna komma in;) gulligt.
Kom hem i säkerhet iaf och fick pussa på micke och krama om mamma tillslut!

Resten av veckan har jag inte gjort så mycket. Sovit och varit sjuk. Micke har också varit sjuk så jag har haft sällskap iaf men han blir så rastlös så jag har inte fått vila så mycket ändå;P Igår hade vi det supermysigt men mer tänker jag inte säga!

I helgen ska jag jobba! weiiiii! eller inte. Men jag jobbar med oliven och my little sister så det ska nog bli roligt ändå. Hoppas att vi får så jävla mycket att göra att man inte hinner tänka på tiden. Efter det ska jag åka hem och duscha och sen vet jag inte vad jag ska göra...plugga kanske eftersom jag har 3 piiiip uppsatser som är försenade! Inte bra inte bra.

Kommentarer
Postat av: Olli

Bra jobbat babe! Vi ses imorgon :D

2009-05-02 @ 21:49:52
URL: http://oliiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0