Today

Idag tog vi som sagt studentkortena. Alla var så fint klädda och hade sina mössor på sig och det var ingen som riktigt ville ta av sig dom efteråt så vi gick med dom en liten stund. Fick naturligtvis min klänning idag men för sent så nu har jag en vit tröja med turkost linne under. Det ser sommrigt ut det med och det kanske var tur att jag inte hade klänningen på mig för det hade ju förstört själva studendagen lite.

Den satt perfekt men den är inte vit utan mer creamig. Passar så himla bra ihop med mitt mörka hår och mössan. Jag är ändå glad över att den inte är vit eftersom jag är så vit av mig. Det blir snyggare och varmare med en sådan färg. Jag är riktigt nöjd! Nu saknas bara skor till både balen och studenten. Hade först inte tänkt att gå på balen men nu har jag ändrat mig. Det blir nog kul ändå. Kanske får min fallskärmshoppning iaf!:D

Näe nu måste jag klä på mig för micke kommer snart och hämtar mig. Jag ska åka och sola medan han tränar. Kanske hinner med några varv i bassängen också!

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0