Tidig morgon

Jag är redan uppe! Det är ganska sällsynt att jag är uppe så här tidigt faktiskt för jag brukar alltid ha sovmorgon! Inte på måndagar då men det brukar jag fixa ändå;) Näe, idag är det dags att lämna in musikuppsatsen! Jag har skrivit 2 hela sidor om The Jackson Five!;O Shiet asså vilken tid jag har lagt ner på det! Började igår vid 18.00 och slutade vid 19.30 kanske. Mestadels av tiden gick även åt till att välja vad jag skulle skriva om. Hade världens beslutsångest.

Jag kom nyss på att jag har fettohålet på ca 3 timmar efter musiklektionen så jag får väl gå hem och sova eller något. Efter skolan idag är det jobba som gäller. Hade totalt glömt bort det menne det är bara att le och se glad ut.

SNART TAR VI STUDENTEN! Jag börjar känna mig lätt pirrig. Denna vecka är nog den sista som jag har något som ska lämnas in i skolväg:D Sen behöver jag aldrig mer plugga nåt som jag inte vill! Jag kan välja precis vad jag vill göra. (Slutar väl med att jag jobbar på coop i 20 år och går i pension som en elak mattant) men vi ska tänka positivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0