I wont say it!

Igår blev det grilla med familjen. Kajsa och jag började bråka om vem som faktiskt var sötast när vi var små då hon anser att det var hon och jag anser att det var jag. Jag fick kommentaren om att jag hade ett jättestort huvud när jag var liten (vilket inte alls stämmer!!!) vilket gjorde att jag inte var lika söt som kajsa. Kajsa anser sig vara lika söt som skrållan men näe! Jag tar tillbaka det!!!!;P

Ja sen ska jag ansiktsmåla idag på jobbet, vilket jag inte förstår varför jag ska göra eftersom jag varken kan måla eller direkt gillar att umgås med barn!!! Jag har tendensen att bli hyffsat stel kring barn och ändå äre jag som får umgås med clowner och måla och hålla på! Förstår inte varför. Kan bero på att mina pass passar in på det men ändå!

Jag var ju tvungen att träna inför idag så igår började jag på pappa. Det var ganska svårt eftersom han har så mycket rynkor och en massa skägg. Precis när jag var klar ringde min syster och frågade om han kunde komma och hämta henne från bussen nere på stan. Så han satte på sig glasögona och kepsen och åkte ner som spindelmannen:D Haha mamma och jag skrattade så att vi grät! Därefter målade jag kajsa som både spindelmannen och hello kitty. Sen kom grannungen William in, han är seriöst den sötaste kille man kan tänka sig, och ville bli målad som spindelmannen. Det var mycket enklare att måla på ett barns ansikte. Han blev helt överlycklig när han fick se sig själv i spegeln och sprang hem. Efter 5 minuter kom hans pappa och sa tack till mig för William hade tydligen varit jättelycklig över att få vara spindelmannen och hade sprungit ut till sina kompisar och varit jättestolt:D Då blev jag glad:D

Inatt drömde jag en jättekonstig dröm. Jag var gravid med 4 barn. Men det var bara 2 av dom som var tvillingar. Dom andra 2 var liksom bara syskon. Svårt att förklara med det var riktigt obehagligt. Som tur vaknade jag upp ur den. Huga!

Ikväll ska det bli grillning här. Fredde ska tydligen ha fest här hos micke;) Haha. Som tur jobbar jag bara till 15.30 idag! Sååååå skönt:D

XOXOXOXOXOXOXOXOXO;)


Kommentarer
Postat av: Olleie

Vilken tur att superwoman Oliv räddade dig från ansiktsmålningen då :D

2009-05-17 @ 11:21:56
URL: http://oliiiv.blogg.se/
Postat av: dessi

Åh vad skönt att höra! Jag trodde att det hade gått riktigt illa :/ Försökt snacka med fredde idag om han visste nåt, men han tillbringade kvällen igår på polishuset. oväntat, nja?! :)



Wie, nu fick jag din bloggadress dessutom! :D Jag, Fredde och Camilla ska kanske spela Tp ikväll, är du och micke på? :)

2009-05-17 @ 14:14:42
URL: http://desireeronnqvist.blogg.se/
Postat av: dessi

Jag föreslår förresten att du lägger upp en bild på dig som liten, för att vi ska kunna bedöma ditt huvud :)

2009-05-17 @ 17:43:27
URL: http://desireeronnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0