God morgon igen!

Nu ligger jag i sängen igen och skriver! Känner mig lite dum som ligger kvar när micke springer runt och städar men jag diskade och fixade i köket igår faktiskt! Så jag tycker inte att det är så farligt egentligen:).

Datorn var helt ren när jag fick den igår så allt har försvunnit:( Känns som om att hela livet har gått under nu, och nu måste jag börja göra den personlig igen. Det känns som om nåt fattas i mitt liv just nu:D haha.
Köpte en MASSA kläder igår så nu har jag en bra grund inför sommaren. Blev klänningar och kjolar och tröjor och en massa så nu känns det bra. Är istället ganska fattig nu;)

Filmen Bride Wars var faktiskt väldigt bra oliven! En äkta feel good film och om man gillar vita fina klänningar så var det helt rätt film:).

Näe nu ska jag klä på mig och gå till skolan snart. Börjar inte förrän 10 så:D Aa håret blev mörkt! Jävligt mörkt, typ lila,rött,brunt-mörkt. Men jag gillar det:D

HejSvejs


Kommentarer
Postat av: Olle

Åhh, jaa den måste jag se ^^ Hihi, kul med en ny sommargarderob!

2009-05-08 @ 08:24:06
URL: http://oliiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0