Dagen

Den här dagen har gått jättesnabbt. Gick hem efter första lektionen och sov ett tag. Därefter gjorde vi lunch och åt samtidigt som vi tittade i kataloger på olika resemål:) Vi funderar på att åka till Rohdos, eller hur det stavas, men det får bli en sista minuten så vi får väl se var vi hamnar:D
Efter det gick jag tillbaka till skolan och hade en fruktansvärt onödig lektion! Kunde lika gärna kunnat stanna kvar hemma och suttit på balkongen och solat, tro mig det behövs verkligen;) Som en viss person sa till mig när jag var blondin: "Om du skulle gå ut i och lägga dig naken i snön skulle du inte synas!" Tack för den. Tyvärr har inte mycket förändrats sedan dess.
Efter lektionen gick jag och micke ner på stan och åt en glass och sen gick vi hem. Det var riktigt varmt och skönt ute så det var mysigt att ta en promenad:D

Sen vare bara att byta om och bege sig till jobbet! Var ganska lungt idag och tiden gick fort:) Nu sitter jag i soffan och kollar på tv. Väntar på att project runway ska börja:D

Hare så bra!

Kommentarer
Postat av: Oliven

Var det du som ringde mig från McDonald's?!

2009-05-12 @ 18:48:17
URL: http://oliiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0