Grillning

Igårkväll grillade jag och micke revbensspäll på gräsmattan neraför lägenheten. Det var jättemysigt och vi hade det varmt och skönt i solen:D Vi satte oss i gräset och när vi hade ätit klart fick vi syn på att det fanns en bänk med bord lite längre bort, efter lite skratt bar vi ut det mitt på gräsmattan:D

Sen kom Jörgen och Sara förbi och vi satt och drack och pratade ett tag. Det var riktigt mysigt och trevligt:D

Vi såg nyss klart på en jättebra film. Den hette Knowing. Riktigt bra film men jag undrar vad deras budskap med den är...det är nästan lite scientologivarning på den tror jag:S Fast ändå en blandning med kristendomen. Ammen se den för den var riktigt bra!:D

Nu måste jag duscha för imorron ska jag köra truck;) hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0