Första inlägget!

Jaha, ja jag hade ju inte tänk skaffa en blogg men nu när ALLA skriver bloggar så faller jag för grupptrycket. Ganska typiskt mig, när poggsen kom ut (dom där pappersbrickorna i olika färger som man spelade om) hade jag bestämt mig för att absolut inte köpa några. Jag skulle inte hänga på trenden men naturligtvis slutade det med att jag hade störst rör med flest poggs! När mp3n kom ut bestämde jag mig för att nähä minnsan! har min freestyle funkat i alla dessa år ska inte en såndär lite fluga stöta bort den! Men det slutade med att jag fick en blå en. Efter det bestämde jag mig för att aldrig skaffa en ipod för alla prylnördar hade en sådan och jag var minnsan inte en prylnörd, nu är jag ägare av en stor svart ipod classic!  Och vi ska inte tala om stuprörsbyxorna! Skulle aldrig tänka mig att gå runt i supertajta byxor så att man ser stor upptill och liten nertill, men nu äger jag inte ett enda par byxor som det inte står skinny på. Tänka sig.

Jag är inte så van vid att updatera om mitt liv men nu i början måste jag skriva ofta så att jag inte ser ut som en nybörjare när folk börjar logga in och läsa. Olivia har fixat till min blogg och jag ska snart ta några poasarbilder så att ni får se hur jag ser ut;P

Jag heter iallafall Ida-Carolina och för dom som inte vet går jag sista året på gymnasiet och ska snart ta studenten! Nu är det bara några hundra dagar kvar, Jippi;)

Jag börjar med att avsluta inläggen med PussPuss innan jag kommer på nåt bättre...(eller om jag helt enkelt skiter i att avsluta det med något överhuvudtaget)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0