Mina jag och Ida

Det har inte hänt så mycket idag. Jobbade och fick stanna kvar en timme extra för dom hade så mycket att göra...åkte hem och åt och fikade och sedan åkte jag ner till McDonkos för att pussa på micke en stund. Ikväll är det bara mina jag och Ida som umgås för micke jobbar stängning:( Fast jag får ha hela sängen för mig själv;) Mohahaha...Iaf tills kl 1.

Imorron ska det jobbas och vilas för efter kl 16 imorron äre HELG!!!!!

Igår fick jag förresten ett brev från doktorn. Nästa vecka ska jag få åka upp till umeå och svälja tablettkameran så nu hoppas jag att jag får svar på mina krämpor snart!

Jag orkar verkligen inte skriva mer nu, ögona går i kors snart. Jag får skriva mer imorron:)

Gonatt och sov gott! Älskar dig gubben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0