Underligare än underligt

Nu har jag ÄNTLIGEN fått ett jobb:D Glad är jag! Och nu har jag faktiskt skrivit på ett kontrakt så nu är det på riktigt!

Idag ska jag fixa lite med bilen och sen ska vi åka ner till sundsvall...Jag har gått och blivit sjuk så det blir en lugn tur.

Och nu ser jag!!!....ATT DET SNÖAR!!!!!! DET SNÖAR I HÄRNÖSAND!!!! Snart måste jag ta fram skidorna:D Undra vart jag har lagt dom??

Det finns bara ett värdigt sätt att avsluta detta knepiga inlägg...Ses i björnes backe!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis!!! Så otroligt glad för din skull gumman, hoppas det blir bra (: Snö?! :O Herregud, tur att jag flyttat, här regnar det idag (:

2009-10-23 @ 17:17:00
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0