Tvättdag

Ja den här veckan har jag suttit i skolbänken igen. Det är ganska knepigt hur pass fort man tappar pluggtekniken. Jag blir trött och less innan jag ens har gått in i rummet;)

Näe jag tror faktiskt att det här kan bli bra. Självklart kommer det bli slentrian även med detta jobb men jag tror att jag kommer trivas, annars äre bara att bita i för en inkomst måste jag ha!

Idag ska jag inte göra någonting, "försov" mig från tvättiden som jag hade kl 7 imorse så snälla mamma sa att jag fick tvätta här så jag tog med mig hela tvättkorgen och håller nu på med att tvätta underkläder. 

Vad jag menade "försov" mig var att jag igårkväll tänkte, jag ställer ingen klocka utan om jag vaknar kl 7 imorron eller tidigare så ska jag gå ner och tvätta...nu blev det ju inte riktigt så eftersom att jag vaknade halv 12 istället:D
Att jag inte vaknade kan bero på att jag inte kunde sova eftersom min andra hälft som kom hem kl 12 inatt tyckte att han skulle sjunga kärlekssånger hela natten...det var jättegulligt men till slut ville jag sova.

Näe nu ska jag åka ner på stan och kolla upp priser och sånt på glasögon, måste nog skaffa nya om jag ska sitta framför datorn hela dagarna, annars läääär jag få fruktansvärt ont i huvudet. Hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0