Kyligt

Jag känner att jag vill skriva något men jag vet inte vad. Det är lite kyligt ute och det luktar snö i luften:) Längtar till snön kommer. Det blir inget campande i fjällen i år men jag och micke funderar på att hyra en stuga ändå. Vi känner liksom att vi måste komma upp till backarna ändå på nåt sätt:)

Och apropå snö och vinter! Igår gjorde jag något för första gången på mycket länge, något som jag älskar att göra och något som jag kan allt om....Jag drack julmust! Nej jag skojjar inte! Vasa har börjat sälja julmust uppe på tempo! Nu är inte vasa ett märke som jag vanligtvis väljer för deras julmust är lite för blaskig och vattnig, den smakar inte så mycket, men det var riktigt riktigt gott att dricka och känna lukten av julmusten:D

Så nu kommer jag vara beroende att dricka det minst en gång om dagen tills de slutar sälja det i affärerna och det händer väl i mitten av januari undefär:D Mee like!



Nu ska jag snart åka ner till mickeman på jobbet och roa honom ett tag:) Älskar honom så otroligt mycket! Mmmmpuss! Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0