Shaveingsår!

Den här dagen har varit lite konstig. Gick upp när klockan ringde vid halv 9. Fixade till mig så gott det gick och traskade iväg till skolan. Då visade det sig att jag inte hade någon lektion! Nähä tänkte jag så jag gick och la mig i solariumet på simhallen och sen tog jag en rejäl runda på stan. Skojar inte om jag brännde 1000 kr på 5 min!

Jag köpte bland annat ett par nya skor för igår när vi fiskade förstörde jag mina vita tygskor, det är bland annat gäddblod på dom och då tyckte jag att det kanske var fräschast att köpa ett par nya. Så här ser dom ut:)


Fortsatte min runda på stan och blev helt plötsligt blev jag döhungrig! Såg på klockan att jag bara hade 30 minuter på mig innan min lektion skulle börja så jag sprang ner på LeDonk och drog åt mig två Cheeseburgare och en stor Cola, ovanlig konmbination för mig. Började gå riktigt fort upp mot skolan igen med min feta väska och påsarna. Så när jag kommer upp mot norra kyrkogatan känner jag hur det börjar svida som fan på fötterna. Vad har jag fått om inte skavsår!! Fortsatte gå mot skolan för att snabbt kunna ta av mig skorna och då visade det sig att vi inte hade nån lektion!!!! Galen blev jag och nu sitter jag och plåstrar om mina skavsår framför tvn. Så här ser ett ut:(

Aj!

Jag förstår inte att lärarna bara får ställa in lektionerna!!!!! Jag menar vi får inte bara tycka att näe idag orkar jag inte gå till skolan så jag ställer in lektionerna. Visst äre skönt men inte om det blir som för mig idag. Jag hade kunnat åkt ner till birsta och köpt min nya plattång!

Ikväll jobbar jag mellan 17-21:) pingar pingar! Nu ska jag försöka ta en bra bild på alla mina fräknar som jag fick igår och idag. Eftersom solen har gassat på mig båda dagarna så är jag superfräknig i ansiktet. Hett eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0