God Morgon!

God morgon!
Vaknade i ett ryck av att någon började sjunga "Man ska ha husvagn, man ska ha husvagn" på någons mobil! !! Blev galen och sedan dess har jag inte kunnat somna om. Och då tänkte jag att det var ett bra tillfälla att sätta sig ner med datorn och skriva lite så att oliven slutar klaga på mig!;)

Igårkväll åt jag en massa hot wings från McDonalds...Mmmm vad det var gott, och sen låg jag och kollade på hockey. Finland-Usa spelade och matchen var faktiskt ganska spännande. Fast fel lag vann.

Idag händer det en massa. Ska först ställa mig i duschen och sen ska jag hoppa ner till frisören på gatan längre ner och klippa och färga håret! Ska bli mörkare och kortare i topparna <TOTAL MAKEOVER> eller inte. Efter det ska jag äntlingen åka ner till Sundsvall och hämta min dator som har varit på lagning i 4 veckor. Det sägs dock att dom har bytt hårddisken vilket betyder att alla mina bilder och musik kommer att vara borta:( Jag vet att jag får skylla mig själv som inte sparade det på en extern men men.

Därefter blir det sommarshopping för jag har absolut ingenting att sätta på mig nu när det börjar bli varmare!
Näe nu ska jag dra igång "Bride wars" som min pojkvän var snäll nog att ladda ner:D Han hade nog tröttnat på tjatet från mig.

Byebye!


Kommentarer
Postat av: Oliv

Åh, den filmen vill jag också se!!

2009-05-07 @ 09:57:35
URL: http://oliiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0