Brööööl

Jag är så dålig på att komma på rubriker till mina inlägg så idag fick det bli ett brööööl!
Först lägger jag in en bild från mösspåtagningen så att ni får se hur snygg jag var;) Bilden är tagen från olivias blogg, hoppas att det är oki:).

Notera förresten alla fräknar som börjat komma upp på min näsa!

Jaa då kommer mitt liv se lite annorlunda ut nu en tid framöver:S Jag är så jävla nervös!

Igår kväll gick vi och la oss vid 10!:D Haha vi är värre än mamma och pappa:D Jag som sa att jag inte var nå trött somnade först! Huga.

Idag ska det jobbas. Det är tivoli vilket betyder asamycket folk och jag ska stå i kassan!:D JAAAA, eller NEEEEJ! Hatar den där kassan och speciellt när det är mycket folk. Men jag ska bara jobba mellan 12 och 17 så jag ska inte klaga:D

Efter jobbet ska vi åka på crusing i sollefteå. Vi slutar samtidigt så det passade riktigt bra med tider och allt:)

Näe nu ska jag gå upp och äta lite frukost och fixa till mig. Jag ska ha kjol på mig idag! KJOL! Sist jag hade kjol var väl på dagis men nu ska det beprövas igen;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0