Uppsagt!

Idag sa jag upp mig från McDonalds. Från och med sista helgen i Juni jobbar jag inte där något mer:( Det känns lite vemodigt och läskigt men som mamma sa; Om du inte vågar ta dig från McDonalds nu kommer du aldrig ta dig därifrån.

Jag var lite ledsen direkt efteråt och undrade om jag verkligen hade gjort rätt nu, men såhär på kvällskvisten känner jag att det är dags att gå vidare efter 2 år. Det är sjukt skönt att veta att jag har stöd av familjen, alla 4!:) 

Imorron ska jag åka ner till min nya arbetsplats i birsta och ta ett truckkörkort:D Så mina naglar är nymålade och klara;D

Ikväll vare brännboll på smitingen och jag var naturligtvis där. Jag var ju tvungen att ta hand om min lilla camilla som blev en aningen påverkad:D Jag däremot åkte hem i tid eftersom jag börjar klockan 8 imorron bitti:S Så jävla nervös jag är då! Jag hoppas att jag ska komma över några bilder till imorron:D Lägger ut dom då!

Nu ska jag krypa ner under täcket och pussa på min älskling! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0