Todaj

Idag sov jag länge vilket var riktigt välbehövligt! Jag sov kanske 15 timmar totalt men jag var fortfarande trött när jag gick upp. Jag gjorde lite frukost och satte mig framför datorn. Sen fick jag syn på allt damm! Så jag tog fram damsugaren och sög upp allt som låg i hörnen. Det blev inte världens storstädning men det blev lite renare iaf:)

Efter det åkte jag hem och åt lite. Får inte i mig så mycket mat nuförtiden men jag lyckades pressa ner två kokta korvar. Sen åkte hela familjen upp på murberget för att få lite midsommarfirandekänsla:D Pappa köpte varsin godisstrut till kajsa och mig, precis som varje år, och sen gick vi upp och satte oss i en slänt och kollade på folk. Vi hade det riktigt mysigt faktiskt:D

Meningen med kvällen var att micke och jag skulle åka och fiska lite aborre och sedan grilla den och bara mysa framför brasan, men kvällen slutade i soffan tillsammans med godisstruten och jordgubbar:D Micke är chaufför ikväll och jag har jour så det blev en nykter kväll ikväll. Har dock hört någonting annat om morgondagen;) Då ska vi på bröllop.

Näe nu ska jag gå och sova så att jag inte är något vrak imorron! Gonatt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0