Igår

Igår var det bal:) Jag hade ju som sagt inga förväntningar inför kvällen vilket ledde till att jag hade riktigt roligt istället:D



Olivens bil gick söder mitt på eller i nybrobacken så hon stoppade oss snabbt när vi svischade förbi och fick hoppa in i baksätet:D Det togs en massa bilder, till och med på micke;)

Var däremot lite besviken över min sminkning för jag ser ut som ett spöke på vissa bilder men men. Det fanns dom som hade betalat för sin sminkning och som hade varit tvugna att göra om allt när de kom hem:(

Jag fick däremot mycket beröm för mina fina skor:D Jag hade inte tränat på att gå i dom så i början var det lite jobbigt men sen kom vanan tillbaka. Det var ett tag sedan jag gick i sådana skor sist. Men nu går det gallant igen:D



Jag ska seriöst göra en walk-in closet för mina skor! Mina små barn.

Idag ska jag ta och städa undan lite här. Inatt när vi kom hem skulle det göras nattmacka men det blev inga mackor bredda så nu ligger dom över hela köket och smular istället;)
Ikväll ska vi även pryda vår lastbil med blommor och björkris och lite lakan för IMORRON SMÄLLER DET! Undra vad jag kommer få i present?!;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0