Bal

Idag är det BAL! Nu låter det som om jag är sjukt överentusiastisk som alla andra men icke sa nicke. Det ända som ska bli riktigt roligt är att få ha klännningen och skorna på sig och åka i en fin bil som micke ska köra:D Resten ska bli okej. Vi pratade om det där igår och vi kom fram till att alla har så sjukt höga förväntningar på sina baler! Overkliga förväntningar. Jag kommer ihåg vilka förväntningar jag hade i nian och dom krachades helt. Hade inte ens hälften så roligt som jag trott att jag skulle ha. Så inför kvällen ska jag bara ställa mig in på att vara snygg;) 

Igår fortsatte vi med putsandet så om den inte är fin nu så vet jag inte! Inga bilder på någonting än;) Ska lägga upp allt imorron istället.

Jag färgade även håret igår och det blev mörkt men det måste det vara nu eftersom det blir solblekt så fort nu när det är sommar. Jag var nästintill blond innan jag färgade det;)

Nu ska jag försöka somna om lite innan det är dags att börja förbereda sig inför ikväll;D Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0