090606

Idag gick jag upp runt 9. Gårdagen slutade med att vi gick och la oss kl 20 över 8 och såg klart fredagen den trettonde. Den var faktiskt ganska bra tycker jag:) Sen att micke listade ut precis allt gjorde det bara roligt;) Efter det såg vi en shoppoholics bekännelser:D Den var bra! Den var rolig och en äkta tjejfilm. Sen somnade vi.

Idag har vi tvättat och putsat på bilen. Det tog typ 3 timmar men tydligen var inte det så värst lång tid. Det brukar tydligen ta en hel dag att bara vaxa bilen. Men fin blev den:D

Nu vet jag inte vad som händer. Måste börja laga lite mat för jag börjar bli riktigt hungrig! Sen ska jag nog poppa popcorn och göra saft och sätta mig och kolla på fotbollen:D Hoppas att Sverige vinner!!!
Eller så åker jag och köper jordgubbar, naturell youghurt och vit choklad och gör en svingod efterrätt som mamma gjorde för några helger sen!:D

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0