Mhmmmmm

Idag har jag jobbat...det gick hur bra som helst för mig ända fram tills dess att jag tog fel order! Jag tog en order på 2 hela sidor där dom bland annat! skulle ha 96 kg apelsiner och 60 kg vattenmelon. Jag menar verkligen bland annat för dom skulle ha 14 kg äpplen, ägg, 17 annanaser och mycket mycket mer. Jag hade enligt papperet typ 46 minuter på mig för att klara ackordet, jag gjorde den på en timme. Det var inte så farligt länge för jag jobbade in den kvarten sen genom att ta små ordrar och jobba som satsingen:)

Idag jobbade jag med malin hela dagen vilket betydde att jag hade någon att prata med:) Och imorse fick jag världens finaste sms så jag har gått på moln hela dagen:D

Nu ska jag gå och duscha innan jag somnar...hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0