Iiiiiii

Vilken jävla skitdator jag har. Jag köpte den i september förra året och jag har redan lämnat in den för lagning 3! ggr!

Nu har skärmen börjat flimmra igen så ibland försvinner bilden. Det är sjukt irriterande så nu måste jag lämna in den en till gång. Nu ska jag säga att jag vill ha en sprillans ny istället! Eller pengarna tillbaka, annars vänder jag mig till konsumentverket.

Idag har jag sovit och stressat:D Var inte klar för att gå ut på stan förrän vid 1 och sedan dess har jag hunnit med en massa. Hade sjukt mycket papper som jag skulle skicka iväg så jag tror att jag la på 4 kuvert idag bara...och nu börjar jag bli vuxen också:D Haha.

Har ansökt om medmera kort och ska ansöka om ica kort också....jag har fixat kredit på apoteket och ska gå med i a-kassan. Herregud säger jag bara. Fast jag har ingen egen bil eller lägenhet och förrän jag har det är jag nog inte speciellt vuxen egentligen;)

Nu ska jag lägga mig ner i soffan och ta det lite lungt. Hejdå!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0