Igår

Igår åkte hela familjen ner till birsta för pappa var tvungen att köpa ett nytt avgasrör eftersom det rammlade ner en dag när jag var på väg hem från jobbet;D Då passade naturligtvis kajsa och jag på att handla lite. Jag köpte ett par nya skor och två bh-ar.



Så här såg skorna ut men dom är mörkblå istället...

När jag kom hem tog jag en sväng på stan här hemma för jag var tvungen att köpa fler trosor. Fattar inte vart dom tar vägen!! Jag tror att tvättmaskinen äter upp dom. Besöket på lindex resulterade i två par nya trosor och 280 kronor fattigare.

Jag har blivit alldeles för snobbig när det gäller trosor så det enda jag köper är sloggitrosor. Dom är absolut skönast och snyggast. Vanligtvis får man betala 99 kr per trosa men nu har dom kommit ut i bomull, de gamla är gjorda av något slags syntet tror jag, så då var jag tvungen att prova dom istället och dom var en aningen dyrare. Har tyvärr inte hunnit testa just dom än men jag lovar att jag ska uppdatera om hur komfortabla dom är.

Näe nu börjar jag få liggsår! Ska åka och köpa godis för jag är ruskigt sugen på det! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0