Happ

Jobbar, jobbar och jobbar och har världens PMS....kan det blir bättre? Ja skulle jag inte sitta här själv ikväll hade det förmodligen varit bättre men kvällen ser inte så ljus ut för mig. Ska gräva ner mig i sängen och hålla om mig själv.

På toppen av allt har jag börjat må riktigt konstigt. Jag mår svinilla och vill bara kräkas men jag mår ändå bra liksom, sen är hela kroppen helt slut...den kan lyfta alla saker på jobbet men det kittlar till i alla muskler, riktigt knepigt och svårt att förklara men så äre. Sen har min syn blivit lite knepig. Vad fan äre som händer?!

Den här dagen har sugit hittills och kommer nog fortsätta så, så det är väl lika bra att sova bort det som är kvar av den. Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Oliven

Men lilla gumman! Nu blir jag orolig för dig :(

2009-07-09 @ 09:57:20
URL: http://oliiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0