BladGrönt

Idag fick jag utbildning på BladGrönt eller vad det heter...det är typ där man klipper i dillen och håller på. Det var faktiskt roligt. Det är ju alltid roligt med omväxling satt:D

När jag kom hem låg micke i sängen så jag var inte sen att hoppa in och joina. Det var ruskigt skönt att ligga ner efter att ha stått upp en hel dag. Det var dock inte lika skönt att kliva upp och åka och handla.

Just nu sitter jag i blött hår och kollar på tv. Ska snart börja kolla på ett nytt avsnitt av "pregnant at 16" som man kan se på mtv's hemsida...Vi började se första avsnittet igår och båda blev totalt "förälskade". Det kanske är fel ord men aa ni fattar;)

Näe får se om jag orkar skriva något senare. Nu ska jag kamma håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0