Tisssssdag

Nu måste det bli en hyffsat lång uppdatering eftersom det var ett bra tag sedan jag skrev något sist!

I helgen som var åkte vi på en ålandskryssning med Cinderella. Det var jättetrevligt:D Skitdålig mat men drinkarna var goda;) Sen var det ju bara en bonus att micke blev kallad för värsting av två småkillar som blev rädda för honom;) Haha min värsting till pojkvän! Jaa...

Igår sa jag hejdå till min elin som ska åka till Göteborg och plugga i många många år:( Uscha vad det var jobbigt att skiljas. Det blev ju inte bättre av att hon hade skrivit ett jättefint brev heller:( Men vi har redan bestämt att vi ska åka ner och göra Göteborg snart!!!!:D

Idag ska jag träffa Emilia och Hanna på en fika. Hanna åker snart hem till Scottland igen och jag har inte hunnit träffa henne än så det ska bli trevligt:D

Fick förresten ett sms igår om min dator och att den var klar. Det stod även att den inte täcktes av garantin!!!! Jag blir så arg! På fredag kommer mormor upp till sundsvall och då ska vi åka ner och fika allihop:D Det ska bli mysigt.

Näe nu ska jag äta lite left-over popcorn från igår och mysa framför Bring it on!!! Såg den en miljon ggr när den var ny så man kan typ alla repliker.

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0