Jag vet!!!

Jag vet att det börjar bli tjatigt att jag skriver, okej jag vet att jag inte har uppdaterat på evigheter. Så därför tänker jag inte skriva så nu. Idag ska jag äntligen lägga in bilderna, nu blev det bara panikbilder på bilar sista dagen men igår fick jag en pik om att jag inte hade lagt upp ens dom så nu ska jag göra det;)







I förrgår fick jag ett sms om att min dator som har varit inne på lagning för flimmrig skärm hade kommit till butiken. Däremot skulle jag få betala 800kr för att det var fel på mjukvaran vilket garantin inte täcker. Jag blev stortokig! Det var exakt samma fel som sist och då slapp jag betala! Så jag frågade runt och ringde till hp och dom sa att det var högst osannolikt att det var fel på mjukvaran när det glappade i skärmen.

Arg gick jag upp på Siba igår för att säga att jag minnsan inte tänkte hämta ut den om jag fick betala 800 kr och att jag i sådanafall skulle kontakta konsumentverket. Dom sa att dom kunde göra något slags test för att stressa datorn och då sa jag att det har jag redan gjort men det fungerar inte! Men jag lät dom göra det för hade inte testet fungerat hade dom skickat tillbaka datorn till verkstaden.

Och vem hade rätt?!?!?! Ja i själva verket var det inte jag utan micke men det visade sig att det inte var något fel på mjukvaran utan det var glapp i skärmen. Så nu är jag fortfarande utan dator!!!!! Jag blir så jävla arg på att dom ska försöka lura en på pengar! Hade inte jag haft micke som hade sagt åt mig att det var fel så hade jag hämtat ut datorn och betalat eftersom att jag inte har någon aning om hur datorer fungerar!!!! ARG!

Nu måste jag skynda mig för jag ska tvätta täcken hemma hos amanda om 45 minuter och jag har blött hår! Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0