My oh my

Jaha då har första veckan av min comeback på Menigo dragit mot sitt slut. Det har faktiskt gått ganska bra med tanke på att det är själsdödande att vistas i ett 6 grader varmt kylrum utan fönster och dålig belysning:)

Idag var det till och med roligt att jobba men jag tror att det kan bero på att det är fredag så det ända man tänker på är att snart är det rast och då är man en kvart närmare hem:D Däremot är jag fruktansvärt trött och det ända jag vill är att gå och lägga mig i sängen och sträcka på kroppen och sova!

Imorse vaknade jag 5 och eftersom jag går upp halv 6 var det ingen idé att somna om så jag låg vaken i en halvtimme innan jag gick upp. Var lite drygt eftersom jag också ville sova ut. Men så fort man slänger bena över sängkanten är det inte så farligt längre, då piggnar jag till:)

Just nu sitter jag och lyssnar på braaaa musik. Jag är, och har varit länge, kär i en remix av nancy sinatras "Shot you down". Det var länge sen jag satte igång riktigt bra musik och bara lyssnade. Man ska göra absolut ingenting och bara njuta av musiken. Det var länge sen överhuvudtaget som jag lyssnade på min typ av musik. Jag har faktiskt saknat "britpop"en:)


Kommentarer
Postat av: Ejkej

Det är inte Audio Bullys remix månne? ;) Älskar den sången orginal också!

2009-09-12 @ 19:56:32
URL: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0