Godmorgon

Nu har man vaknat efter en hel natt med oavbruten sömn:D Har inte drömt något, har inte vaknat något...allt har varit perfekt. Förutom att jag vaknade typ kl 7 imorse och var pigg och vaken för att gå upp:( Men då sa jag till mig själv med stark röst!: Det finns inget som jag behöver vakna upp till idag så jag kan lika gärna somna om!!!! Och det gjorde jag också:D

Igår försökte vi titta på Year one men den verkar vara en såndär överdriven amerikansk film så vi la ner. Kanske ska försöka oss på den idag istället...Men en film som jag måste gå och se i veckan är flickan som lekte med elden. Jag har tyvärr inte läst Stieg Larssons böcker men jag har hört att dom ska vara jättebra och nu går jag in på djupt vatten när jag säger att jag bara har sett filmen.

Jag är en sån där antifilmnärdetfinnsböcker-tjej. Jag vill hellre läsa bäckerna innan jag ser filmerna för då vet man vad man missar genom att bara se filmerna och då kan man totalt dissa filmerna som kommer ut. Men denna gång har jag inte gjort så.

Näe nu ska jag ta en dusch och fixa till mig för sen kanske man ska ut på äventyr men hanna;) Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Ejkej

oooo...oavbruten sömn. Those where the days! ;)

2009-09-14 @ 21:14:41
URL: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0