Allt och inget!

Idag har det plockats svamp och lagats mat. Vi gjorde en jättegod maträtt som innehöll fläsfilé, sambal olek, grädde, vitlöksstekt svamp och en massa mer och guuuu så gott det var:D Det var så gott att man bara satt och njöt när man tuggade:D

Det var dock ganska dåligt med svamp i skogen tyckte vi:/ Dom såg nästan ruttna ut men vi fick ihop en liten påse som räckte till middagen.

Yes Ejkej! Det är det:D Första gången jag hörde låten var på en reklam för Project Runway och sedan dess har jag inte kunnat glömma den. Har haft den på några datorer som olyckligtvis har kraschat typ en sådär 14 ggr men nu hittade jag den på Spotify!

Spotify är förresten min favorit "sida" nuförtiden. Älskar den;D

Näe nu skriver jag om allt och inget och är så fruktansvärt trött så jag ska lägga ifrån mig datorn och sova i några timmar...jag vet att klockan bara är 22.40 en lördagkväll bara veckorna efter min 19-årsdag men en 19-åring kan faktiskt också bli trött efter en veckas arbete!;)

Får se om jag kanske slår igång datorn lite senare:D pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha jag minns för ett par månader sedan då du inte alls gillade spotify ;D

2009-09-12 @ 23:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0