Trist inlägg

Idag har jag varit hos tandläkaren:D Jag är nog den enda på jorden som hellre går till tandläkaren än till doktorn. Vi slipade ner mina tänder lite för att se om mitt gnissel blir bättre...nåt roligare händer inte i mitt liv just nu.

Är faktiskt less på allt och alla...och det beror enbart på att jag inte har något jobb att gå till. Om jag hade haft det hade jag inte behövt sitta hemma och vänta på att alla ska komma hem från skola och jobb och då skulle allt vara mycket bättre. Jag får liksom inte känna att jag har helg för jag går ju aldrig härifrån typ. Hatar det verkligen. Jag trodde aldrig att det skulle vara så här drygt.
 
Fick svar från Umeå idag och det finns inget fel på mig överhuvudtaget, så vad fan äre för fel på mig då?! Börjar bli lite less nu som det kanske märks på ínlägget i allmänhet.

Kommentarer
Postat av: Elin

Puss sötnos! Jag är hemma på onsdag, en fika kanske?

2009-10-09 @ 22:14:32
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0