Pantertant

Jag måste verkligen färga håret! Jag har en "snygg" 60-års liknande grårand i hårbotten som desperat måste färgas bort! Jag känner att 60-årskrisen börjar krypa under skinnet nu så det är bäst att jag går till en frisör innan jag drabbas av pantertantstillståndet.

Har suttit och tittat på kurser som man kan läsa vid mittuniversitetet i sundsvall. Jag har nog bestämt mig för att läsa en ekonomikurs och två kriminologikurser till våren. Dom börjar vid vecka 2,3 och slutar vecka 22:) Känner mig lite pluggsugen faktiskt men jag vill inte börja plugga ett program utan det räcker med lite kurser just nu. Jag har nog bestämt mig för att jag ska söka in till kriminologprogrammet till nästa höst. Asså inte till hösten som kommer efter nästa sommar utan hösten efter det:D Micke ska få plugga klart sitt först innan jag börjar.
Men därefter blir jag lite osäker. Asså jag vill ju gå polishögskolan, men jag vill läsa kriminologi innan och då måste jag ju jobba med det i 1-2 år iaf för annars är det ju totalt bortkastat. Är det då någon idé att söka in till polishögskolan då? Tåls att fundera på!

Jag sitter här och väntar på att någonvidnamnmikael:) ska komma hem och äta min mat! Förmodligen började jag en aningen för tidigt med den menne jag var hungrig.

Skriver kanske mer senare! Byebye äppelpaj!

Kommentarer
Postat av: Från farbror i eskilstuna

Vad bra gjort med en blogg! Intressant, hoppas du mår bra. Hälsa alla andra. Puss och kram

2009-10-02 @ 19:04:05
Postat av: Elin

Vad ska Micke plugga? Och vart? Har för mig att vi pratat om det någon gång, men minnet sviker ^^

2009-10-02 @ 19:16:21
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0