Allahelgonahelgen

Har nyss varit en tur till kyrkogården och tänt ljus. Vi satt vid middan och försökte "summera" vilka vi skulle tända ljus till och jag har aldrig kopplat att det är så många runt omkring vår familj som faktiskt har gått bort. Den som jag saknar mest av alla är min farfar, han var som en extra pappa till oss när vi var små.

Igår kom det några barn till grannen och "Halloweenade" för dom. Då hade barnen sagt till grannen att dom kunde ta godis men ville helst ha pengar! Vilka jävla ungar! Jag har aldrig förstått saken med Halloween och gå ut och spöka. Har aldrig tyckt att det har varit något att fira.

Nu ska jag snart åka hem och poppa popcorn och mysa i soffan framför en film och vänta på micke. Det blir ingen utgång för min del ikväll men det gör inget för jag är inte direkt sugen på att gå ut. Det är liksom inge roligt att gå ut här i stan längre, men vet inte varför.

Skriver nog kanske något lite senare:D Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0