Wont you give me something big and black?

Idag tar vi på oss mössan!:D Weiiiii! Det betyder inga mer uppsatser eller prov på en herrans massa år för min del!!!!

Igår var vi ute och fiskade igen, i stormen. Japp, det var vi. Som tur var fick jag sitta i båten och hålla i spöna, jag slapp alltså ro. Hade jag varti tvungen att göra det hade vi inte kommit långt. Vågorna var skyskrapehöga och det var kallt. Men micke fick 10 gäddor och jag fick 1:)

Sen jobbade jag....och senare på kvällen satt jag och dessi och snackade lite:D en riktigt rolig kommentar hördes också i telefonen. Wont you give me something big and black?
 
Nä nu äre dags att göra sig iordning inför mösspåtagningen. Resten av klassen ska börja dricka nu kl 8. Jag tror att jag väntar några timmar till iaf;)

Puussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0