Solning

Inte fan hann jag med nåt varv i bassängen! Vet ni hur länge jag fick sitta och vänta på min tur?!?! I 45 min. Åsså vare nån jobbig mamma som trängde sig före med sin dotter som skulle sola för fösta gången. Irriterande.
Väl inne i solariumet somnade jag och vaknade efter ca 10 min, vilket är alldeles för länge för min vita kropp...jag ska ligga i typ 5 min, åsså vaknade jag med ett ryck av att kärringen, mamman till dottern som skulle sola för första gången, drog i den där pappersgrejjen som man använder för att torka av solariumet med. Fy fan vad rädd jag blev! Höll på att slå huvudet i taket. Så nu är jag lite lätt röd överallt men det hinner dunsta bort till imorron och då är jag lika vit som jag var innan jag solade.

XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0