Tvätt

Vad gör jag inne en dag som denna?! Ja det undrar jag med. Det är nämligen så att jag tvättar:D Den där glada munnen är inte till för att visa hur glad jag är för att få vara inne i värmen och tvätta...näe det är en glad mun för att narra mig själv;) Jag är nämligen den sugigaste tvättaren på hela jorden men jag har faktiskt klarat av att tvätta för en gångs skull. Det blev inga färgade kläder och inget har krympt, än iaf. Just nu sitter jag bara och väntar på att det ska bli lite torrt så att jag kan åka hem till mor och far och lägga mig i gräset i skuggan. Jag kom precis på att vi har en hängmatteställning!!! Den ska jag sätta ihop och lägga mig i:D

Igår var vi på skeppet. Jag hade med mig kameran men jag har inte vant mig vid att knäppa kort än så det blev bara två:





Den första bilden kan vara lite svår att tyda men det är faktiskt en myrgång! Jag kände att jag var tvungen att ta en bild på dom men som ni ser så syns dom inte:( Notera även att jag inte hade tagit en enda klunk sprit innan detta;)

Idag har jag varit och bytt mitt thomas sabo-armband. Jag fick ett när jag tog studenten men det var alldeles för litet så nu har jag bytt till ett större:D Sen tog jag en promenad ner till McDonken för jag var hungrig och ville träffa min lilla sötnos men dom hade så mycket att göra så jag tror inte att han la märket till att jag var där. Nåväl, mor och far kom ner och hämtade mig och sen tog jag bilen hem för jag var tvungen att hänga all tvätt.

Ikväll ska vi ut på sjön i jörgens båt tillsammans med jörgen och sara. Vi har bestämt att vi ska grilla lite korv och det ska bli jättemysigt:D Hoppas att värmen håller i sig. Temperaturen lär väl inte sjunka så sjukt mycket på några timmar? Jag menar det är typ 30 grader ute nu!

Näe nu ska jag ta och leka lite med min nya telefon, eller läsa min bok som jag inte har rört på typ 2 veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0