IG,G,VG,MVG?

Jag har blivit superfixerad vid betyg. Det enda jag tänker på är mina betyg och hur dom som jag inte fått reda på än ser ut. Jag är jävligt stolt över vad jag har lyckats åstadkomma dom har 3 åren!
Det första året hade jag som mål att ha så lite Gn som möjligt. Det andra året var jag lite mer trött på skolan men jag körde ändå på så lite Gn som möjligt och i år har jag bara skitit i skolan totalt! Men ändå har det verkligen gått vägen för min skull:) Trodde tex att mitt betyg i projektarbete skulle ligga på ett starkt IG men det visade sig vara totalt fel! När jag går ut nästa torsdag kan jag stolt säga att jag bara har 2 Gn, och det i matte vilket visar på att matte inte direkt är min starka sida;), och jag har nästan lika många MVGn som VGn:)

Den jäveln i släkten som vågar jämföra mig med en viss person åker på moppo! för jag har gjort ett sju jävligt bra jobb!
 
Näe nu ska jag gå och ha min sista lektion för den här veckan;) förmodligen den sista på ett bra tag. Känns lite konstigt.

Älskar dig! Puss


Kommentarer
Postat av: MMm

älskar dig puss

2009-06-01 @ 21:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0