Flaket

Nu har vi pyntat vår lastbil:D Eller flaket. Det stod på backen så vi vet ännu inte vad det blir för bil. Jag och markus gav oss ut med var sin såg och gummistövlar och sågade ner en massa björkar. Till slut insåg vi att vi hade tagit allt från samma ställe vilket ledde till att det blev ett stort hål mitt i och det syntes från vägen så då fick vi lov att skynda oss därifrån. Vi släpade riset en bra bit och alla som åkte förbi kollade lite skumt på oss men vi hade kul iaf:D

Vi sprayade, eller hur det stavas, på olika lakan och så helt plötsligt ser vi bara hur en i klassen, inga namn nämnda, kör rakt in i väggen med bilen! Personen i fråga hade tappat kopplingen när en vändning skulle göras vilket ledde till att bilen hoppade in i väggen:D Haha guu vad vi garvade. Det sorgliga i det hela var att det inte var personens bil utan det var en annan klasskamrats:S

Nu ska jag fortsätta städa undan här:D IMORRON TAR JAG STUDENTEN!!!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0