Nu då?

Jaha då var det gjort. Nu har jag tagit studenten. Vad fan ska jag ta mig till nu då?!?! Jag har ingen aning om vad jag ska göra sen. Fick världens panik igår när jag insåg att dagen jag hade väntat på i 3 hela år var slut! Och fort gick det!
Huvudsaken är iaf att jag hade jävligt roligt även fast vädret kunde ha varit bättre. Det var däremot inte så hiskeligt kallt ute vilket jag tackar för, det kan även ha att göra med att jag hade några procent alkohol i mig men vi säger att det var skönt ute.

Betygena var bättre än förväntat:D Resultatet blev 2 G, 15 VG och 13 MVG. Så klaga den som vill men det tänker ivf inte jag göra!:D

Igårkväll var vi uppe hos emma ett tag och drack. Därefter åkte jag hem och sov en stund vilket var ruskigt välbehövligt efter ett antal groggar. Sedan gick jag ner på skeppet med micke, fredde och deras kompis. Därefter har jag inte så stor koll på vad som hände för jag sprang runt lite överallt och gjorde ingenting men det slutade med att vi gick hem och sov:D

Nu lägger jag upp lite bilder:D









Jag saknar faktiskt min klass! Kan ni fatta?

Näe nu ska jag försöka vara vuxen och gå och göra något produktivt i hemmet. Handla mat kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0