Uppdatering

Jag har inte skrivit något på ett tag nu för jag har inte varit hemma. Vi åkte ner till mickes mor igår kväll och sov över till idag. Det var världens storm nere i sundsvall idag! Fyy vad det regnade och blåste. På vägen hem tog vi en sväng in i birsta där jag äntligen hittade en GA.MA Italy-plattång! Jag har letat typ överallt efter en sån men jag har inte velat köpa någon hos frisören för dom är mycket dyrare. Men nu fick jag en av micke:D Älsklingen <3! Så nu får vi hoppas att den också håller att använas varje dag i 5 hela år!


Imorron börjar jag på mitt nya jobb:S Jag är så jävla nervös!!!! Turligt nog åker jag ner med pappa imorron bitti så han ska visa mig runt så att jag hamnar rätt:D Det sorgliga i det hela är att jag blir upplockad kvart i 6! Det betyder att jag måste gå och torka håret och provköra min nya plattång typ nu så att jag hamnar i säng till kl 21!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0