Jobbe

Jag hann inte skriva något i bloggen igår för jag somnade:D Vi åkte förbi hos jörgen och sara efter middagen för micke skulle hjälpa jörgen med hans båt som av någon mystisk anledning inte fungerar. Efter det åkte vi hem, borstade tänderna och somnade på 2 minuter båda två:D

Dagen idag har även den innehållit jobb! Men nu börjar jag komma in i det så nu är det inte så himla farligt längre. Det är fortfarande tråkigt men det funkar, iaf i 2 månader till. Vet bara inte vad jag ska göra sen! Jag måste hitta ett nytt jobb. Har sökt lite men vi får se.

Det är så jobbigt att behöva bli vuxen så fort! Jag har inte alls hunnit med:( Det är tur att jag har micke. Vet inte vad jag skulle göra utan honom. Min lilla drömprins!

Nu ska jag kolla på tv:D

Älskar dig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0