Jävlar i min lilla låda

Idag har varit en helvettesdag:D Alla har spillt något idag på jobbet och jag var nog bland de värre...under en och samma order lyckades jag spilla ut två kartor med kräftstjärtar så att allt spad innuti åkte ut! Typ 10 min senare tappade jag ut kanske 20 små vitlökar på golvet och 3 min efter det tappade jag ut en hel kartong med tomater!!! Gissa om jag skrek "Va fan!?!?!" när jag tappade ut tomaterna?!

Det är en sån här dag som man vill vara ledig och vara ute i solen:D På onsdag och torsdag ska jag vara ledig men det beror inte på att mitt schema ser ut så, näe jag ska spendera lite tid hos doktorn och göra en undersökning.

Nu ska jag lägga ner mitt huvud ett tag för det dunkar något jävulst! Hejdå!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0