Jag har fått en...

Vi åkte hem till mamma och pappa och åt istället:D Billigare och så var det redan färdigt på köpet;) Det var nåt kött med nån sås men jag var så inriktad på mina färska potatisar så jag la inte märket till nån annan smak;)

Jag fick även öppna en studentpresent lite tidigare för att jag skulle hinna använda den. Jag visste redan var det var men jag blev paff ändå:D Det var en kamera! En lila till och med:D Inte för att jag är nåt fan till lila men den här hade en fin lila färg:D Jag har redan hunnit ta en massa bilder:D Till och med hunnit spela in en film där man får se alla mina dubbelhakor;) men den tänker jag inte lägga ut här:D



Imorron ska jag gå upp tidigt och åka till sundsvall så det blir en tidig kväll för min del. Sen har jag fått order om att jag måste städa hemma och plocka undan en massa kläder inför studenten så att folk kan andas när dom kommer in. Det finns en risk att mitt rum kan ta död på folk eftersom det inte har bott någon där på typ 3 månader. Och näst intill alla i min släkt har astma. Så nu är det storstädning som gäller. Vi ska även vara hundvakter åt Hubert imorron och på måndag:D Sötnosen.

Näe nu ska jag fortsätta pillra på min kamera:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0