Dagen igennnnnnn

Jaha då var sjöslaget över. David och Sanel gjorde ett jävligt bra jobb med båten:D Men tyvärr vann vi inte. Och nu är det klart, NV06B har vunnit guldmössan. Men vi kanske fortfarande har chansen att komma 2a?

Idag åkte jag ner till sundsvall för att införskaffa 2 par skor och hämta min balklänning. Jag köpte två sjukt snygga skor men jag tänker inte lägga upp några bilder för det får bli en överraskning till balen och studenten. Klänningen hade dom sytt in för mycket så den fick jag inte med mig hem, får åka ner på måndag och hämta den:)

Jag köpte även nya The Sims 3:D Löjligt och barnsligt, vad vet jag, men jag ska dyngna det!:D Haha. Jag och olivia ska lana det ikväll och jag tror även att micke var lite sugen;)  Nu är det färdiginstallerat så nu måste jag kila:D

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0