"Ceperatchionshångest"

Jag har varit totalt oproduktiv idag...pappa kom och plockade upp mig vid 11 och sedan dess har jag inte gjort ett skit! Jag har suttit vid köksbordet och kollat ut genom fönstret. Jo jag duschade lite snabbt också eftersom jag fick litervis med champange och sprit i håret, ansiktet och ögona igår. Då kanske ni undrar hur fan jag kunde få champange i ögona men när det gäller mig är det inte speciellt svårt. Det är bara att göra lite snygga snatchar med glaset när man dricker så hoppar det gladeligen in i ögat. Det sved utav bara satan så det rann tårar och denna procedur upprepades hela  3 gånger. Man borde ju tycka att jag skulle ha lärt mig efter åtminstonde andra gången men näe.

Lyckades även stå ivägen för en champangeflaksas utbrott med kork när vi mötte en av lastbilarna. Det patetiska i det hela var att jag stod själv på den sidan av lastbilen bakom en björk! Och ändå lyckas korken träffa mig i ansiktet.

Mamma hade tydligen mött markus på OBS och även han hade lite lätt separationsångest och kris över att vi inte längre ska gå i skolan tillsammans. Det låter så jävla töntigt att man inte kan skiljas från klassen. Hallå det borde ju inte vara några problem egentligen, speciellt inte efter allt bråk, men det är det ta mig basta! Jag tror ju inte att vi är den ända klassen som har lite separationsångest. Fick nyss ett sms som kungjorde att vi har en SPSP3 reunion ikväll med grillning;) Haha.

Näeni nu ska jag torka håret! tjoflöjt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0