Nu får det vara nog!

Nu har jag inte skrivit här på 4 hela dagar! Så kan man inte hålla på. En snabb uppdatering från helgen blir följande:

Lördag: Jobbade från 10-17 på McDonken:) Det gick jättebra förutom att en viss turk fast inte turk retade upp mig och freddeb till bristningsgränsen!

Därefter tog vi en tur ut till en sjö i Häggdånger för att fiska. Micke och Fredrik stod för fiskandet, mest micke, och jag underhöll mig själv genom att läsa en bok:D Efter typ 20 minuter börjar knotten angripa mig där jag sitter och till slut stod jag inte ut så jag gick upp till bilen och satte mig för att fortsätta mitt läsande. Kände hur ögnona bara blev tyngre och tyngre och tillslut måste jag ha somnat, för det nästa jag kommer ihåg är att micke öppnar bildörren och flinar åt mig:D Men skönt vare!

Coolast den kvällen måste ändå ha varit när Fredrik fick en gädda som de två skulle försöka få upp. Men så helt plötsligt släppte gäddan och på kroken hänger istället en aborre! Att aborren senare blev handikappad för att han användes som bete var väl mindre roligt men det var ändå coolt:D

Söndag: Jobbade mellan 9-17. Det var lite mindre att göra igår men jag, freddeb och camilla hade det desto roligare:D Huga vad vi pickade på varandra hela tiden, tror inte att jag har skrattat så mycket på ett bra tag, bortsett från igårkväll när jag och micke skulle försöka sova men det hör inte till dagen;) Efter jobbet åkte jag hem och åt en jättegod middag tillsammans med micke och hans bror fredrik. Det blev kyckling med potatisklyftor och vitlökssås! Mmmmm säger jag bara.

Igår var det min sista dag på ElDonkos:( Fast jag kan inte säga att det känns som om att det var sista dagen. Känndes lite vemodigt dock när jag la sista chb men nu ska jag gå vidare och se frammåt! För på McDonalds kan man inte stanna hela sitt liv!!! Och nu har jag tillbringat typ 2,5 år av mitt liv där och det får bastemig räcka. (Slutar säkert att jag måste jobba på McDonalds någonannanstans för att försörja mig;) Men Nej!

Idag försov jag mig en kvart vilket kan förstöra en hel dag! Började 7 idag men hann som tur var ner ändå;( Fick dessutom ta en truck som jag aldrig har kört förut med plats för 3 vagnar. Någon hade tagit den som jag alltid brukar använda och den kan man bara ha 2 vagnar på vilket är perfekt där jag jobbar. För inne hos oss i kylen är det ganska trångt att manövrera truckarna och har man en stor truck med 3 vagnar på fastnar man garanterat 1 eller 2 ggr. Själv fastnade jag och körde in i stellagen ungefär 14 ggr i samma sväng!!!!

Slutade 5 och åkte hem fort som attsingen! Micke var färdig med maten och det var så gott:D Ris och korvstroganoff!!!:D Mmmm säger jag bara;) Det är tur att en av oss kan laga riktigt god mat för annars skulle vi förmodligen svälta eller se ut som hamburgare. Det känns förresten som om att jag ser ut som en efter den här helgen. Jag har ätit frukost, lunch och middag på McDonalds i 3 dagar nu. Sen har jag hunnit med något mellanmål och en fika också.

Näe nu ska jag gå och lägga mig i soffan och mysa och titta på tv. ElMickos har somnat så jag ska försöka väcka honom så att han kan sova inatt.

Hejdå!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0