Lortag

Igår gick vi en sväng på stan och kollade om det hände något roligt, men det var samma gamla vanliga. Först gick vi på hamnkrogen men där var det så många "russin" som Angelica uttryckte det;) så då gick vi vidare till skeppet. Det hände  inte så mycket mer där så då bestämde vi oss för att gå på gennys. Där hände väl det roligaste under hela kvällen, vi satt vid ett bord och drack våra drinkar, så helt plötsligt kommer det en storvuxen tjej mot oss och ler lite åsså helt plötsligt vänder hon sig om för att gå därifrån och då har klänningen fastnat i hennes stringtrosor!!! Så vi såg hela rumpan. Ni skulle ha sett våra ansiktsuttryck, först satt vi och diggade till musiken och sen blev vi helt blickstilla och bara stirrade på varandra:D

Idag är micke ute och fiskar och jag sitter och tittar på simpsons:) Jag skulle ju egentligen ha följt med men sen kände jag för att bara dega hemma idag:)

Ska fortsätta äta min frukost som består av popcorn nu;) Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0