M.M

Malin har hittat till min blogg!!:D

Idag är jag vaken på en såndär okristlig tid igen! Men idag är jag pigg och då är det ganska skönt att gå upp tidigt:D

Dagen består av ögonbrynsplockning, har numera nästan bara ett helt ögonbryn, och duschning. Sen ska jag kila ner på stan och träffa markus för en lunch. Var så länge sedan jag träffade honom och jag har saknat honom till tusen! Kan ni liksom tänka er att ha haft en kompis som gick på samma dagis, i samma klass från 1-6, samma klass från 7-9, samma gymnasieklass med samma inriktning och språk, har träffats varje dag i princip sedan 3 års ålder, åsså helt plötsligt är han borta!!!!!? Han är ju som en bror som man ibland har velat slå ihjäl men som alltid har funnits där.

Sen ska jag åka hem och fixa balbilder och sånt till mamma. Hon har tjatat om det så länge nu så nu måste jag ta tag i det!

Nu ska jag ligga och slappa en liten stund till!:D Hejdå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0